Fredag!

Jag är rätt nöjd med livet trots allt! Finns inte så mycket i nuläget som går att klaga på! Allt runt omkring är bara så underbart! Jag älskar verkligen livet som Malin! Och jag är bäst i världen på att vara just Malin Sandin! Det är helt enkelt bara så att det finns en sån Malin som jag!

Finns nån där ute som jag tänker mycket på! Jag tror inte att han vet om det! Men det är underbart och ha honom i tankarna! Jobbar på det, sakta men säkert! Just nu känns det bäst och bara tänka! Men vem vet, tankar kan alltid utvecklas!

Halvsegar i soffan! Tittar lite på idol, det är ändå utröstning om finalplatserna idag! Ska jag vara ärlig slutade jag bry mig när Lars åkte ur! Han var den som gjorde idol! Även fast han inte var nån speciell idol! Tycker i alla fall att Robin och Kevin ska stå i final! Annars blir kvällen seg och ganska lugn om jag känner mig själv rätt! Har jag inga planer när klockan är halv elva så tror jag inte jag ska nån större väg heller!
Vi träder nu in ännu en helg. Julafton närmar sig också med stormsteg. Lagfest och hemfärd står också snart vid dörren. Alltså det är helt sjukt vad tiden går fort ändå!

Som tidigare nämt så älskar jag livet som Malin!!!
Slutligen för att nämna så är det Kevin och Alice i final!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback