Grå, grått, gråare!

Det är sjukt tråkigt ute! Tiden går alldeles för fort! Jag är fortfarande arbetssökande! Livet är bra underbart! Det är träning ikväll! Och jag mår sååååååå bra!

Igår var det måndag. Måndagar är grymt sega! Jag hade sjukt mycket disk, och grymt mycket tvätt. Måndagen gick åt till att tvätta och diska! Eftermiddagen/Kvällen tillbringades på Eurostop och Stenalyckan med Hanna och Carola! Gjorde ett inköp till bilen, i form av en julgran! Asfrän!! ;) Införskaffade mig också en chokladkalender! Ett måste varje jul ju!
Dagen gick den också! Senare på kvällen hade jag serious talk med min syster! Skönt och prata med henne!

Som sagt, livet är allt bra underbart ibland! Idag är det tisdag. 2 december närmare bestämt! Vi har träning ikväll, träning imorn, träning på torsdag och match på söndag! Fredag, inget planerat och lördagen så blir det kanske planera julfest och äta tacos. Beroende på vad som bestäms! Det är ju som sagt ett tag kvar! Vet inte heller om det blir några hundar denna veckan. Men som man brukar säga, "Den som lever får se!"

Du har fortfarande ett leende som får vem som helst att smälta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback