Julafton!

Yes gott folk, då har ännu en julafton och en juldag gått förbi! För många är juldagen en dag då man går ut och träffar sina vänner och har det sjukt kul! Men eftersom inte jag har några vänner så väljer jag att tillbringa min juldag tillsammans med min älskade familj! Idag har vi vart ute och gått i det underbara vädret. Bilder kommer inom kort. Nu ikväll har vi så också spelat TP. Är typ värdelös på det också, så kom sist. Men vi hade sjukt kul i alla fall!
Julafton tillbringades även den tillsammans med min underbara familj! Dessvärre utan våran älskade mormor i år! Väldigt tomt måste jag säga! Men vi vet alla att hon har det bra, och att hon var med oss under hela dagen! :) Älskar dig mormor!
Har under en lång tid nu legat i min säng och gråtit och skrattat till "Underbar och älskad av alla" Såg den första gången sen bio idag! Shiiiit vilken film säger jag bara! Helt sjukt bra och helt oförutsägbar! Älskar verkligen den filmen, den hamnar lätt på topplistan över världens bästa filmer enligt mig! ;)

Imorn får vi se vad som händer, är sjukt sugen på att åka till Karlstad och kika på en extern hårddisk! Men vi får se vad som händer, snön kanske faller och det blir snöbollskrig! Allting kan hända som man brukar säga! Min julafton kommer i alla fall gå till minne som en underbar jul precis som alla andra jular!! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Malin, TP är allmänbildning, jag har aldrig förlorat i det ;)



Gaaaah, saknar dig! Men imorgon är jag back in town för ett ½ dygn innan jag drar till staden med stort G - Götebooooorg!



<3 LOVE!

Postat av: B

Men hallå! VIlken filmsmak har du då? Den filmen e ju tråk xD



Bra att du haft en bra jul, du e inte ensam om att ha dissat juldagsfestandet iaf !;P <3

2008-12-27 @ 00:52:55
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback