Klappat och klart! ;)

Genomtänkt rubrik idag ändå! Sista julklappen är inköpt! Fast dfet var egentligen lite lögn i det! :) Har egentligen två kvar, men HAR INGA PENGAR KVAR! Det är hemskt! Har endast 5 kronor och 50 öre och leva på tills på tisdag! Då ska Karlstad genomsökas på dom två sista julklapparna!!

Imorn känns som en grymt stressad dag! Men får göra det till det bästa! Ser fram emot julfesten på kvällen sen! Innan dess ska följande göras:
* Byta julklappar med Jecka.
* Inhandla saker till att göra potatisgratäng
* Åka till Danni och göra potatisgratäng.
* In till stan och träffa Carola.
* Hjälpa Hanna och hitta ett rött linne.
* Duscha och byta om inför kvällen.
* JULFEST!!!!!!!!!!!!

Har säkert glömt en massa! Så ser det i alla fall ut nu! Ska egentligen hinna med och tanka bilen inför lördagen också! För på lördag åker jag som jag skrivit så många gånger mot dom värmländska skogarna! Wiiiieee, ska bli så grymt skönt och komma hem igen!!

6 dagar kvar till julafton!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi med 5kr och 50öre kommer du inte till kristinehamn på långa vägar sötnos så jag hoppas du kan skrapa ihop lite stålar för jag saknar dig som en tok juuuu! Puss darl ;)

Postat av: Malin

får väl fjäska lite för mamma! ;) hihi

2008-12-18 @ 23:19:43
Postat av: hannuuuuuuuus

Malin, nu får du snart uppdatera ;)

Och nej, jag har sovit emellan, bara det att jag vaknade och kollade datorn innan jag stänger av den - eller inte. Blääää.



Saknar dig redan my friend! <3

2008-12-22 @ 04:13:20
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback