Kristinehamn!

Ja, jag håller med Hanna som kommenterade förra inlägget! Det var sjukt längesen jag uppdaterade! ;) Får väl passa på och göra det när jag ligger på min systers madrass i vårat gemensamma rum nu då!
Har väl egentligen inte hänt sådär överdrivet mycket sen sist! En sjukt rolig julfest och ett hemskt tragiskt avsked har genomförts! Världens bästa lag på världens bästa lagfest, vad mer finns det att säga! Bilder kommer så småningom, när jag väl får orken till att lägga upp dom! Bilderna säger allt! Kicki och Hanna har lagt upp på facebook i alla fall! Kommer från mig också, jag lovar! :)
En hemresa har också gjorts! VÄLDIGT seg denna gången! Vägen hem har aldrig vart så seg som i lördags! Nissastigen tog verkligen aldrig slut!! Kom i alla fall hem vid halv sju tiden om jag inte minns helt fel! Skönt och komma hem igen! Fast finns endel saknader redan nu!! Hanna är en av dom och laget likaså. Sen finns det namn jag inte vågar skriva ut, eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg! ;)
Imorn bär det av till Karlstad för att köpa dom sista julklapparna! Känner på mig att det kommer vara sjuuuuuukt mycket folk där imorn! Men tänker inte sista-minuten-shoppa i Kristinehamn, det skulle vara som att inte köpa några julklappar alls! Så Karlstad får sig ett besök av mig och Marie imorn! Sen ska jag glögga med bästa Emma också! ;) Kvällen kommer tillbringas med min underbara familj framför bingolotto! Dumt och bryta traditioner!
Nästa problem som jobbas på just nu är nyår! Finns fyra allternativ!
* Att stanna kvar i Kristinehamn och fira tillsammans med bästa Emma!
* Följa med min kära syster till Filipstad.
* Följa med min kära mamma till Katta.
* Alternativt att åka tillbaka till Halmstad och hitta på nåt där!

Är just nu ett väldigt stort problem! Men det löser jag i mellandagarna! ;) Nu knackar julen på dörren! Dan före dan, före dan! :)Så småningom kommer väl även en uppdatering över Det fantastiska året 2008! 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Är det Rambo du inte vågar skriva ut? Eller Hare? :D Hahahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback