Lucia!

Känner jag mig själv kommer jag inte uppdatera lucia dagen. Eller så gör jag det i brist på annat imorn kväll! Hur som helst. Klockan har slagit över till luciadagen! REDAN säger jag bara. Det är sjukt vad tiden går fort! Har faktiskt funderat på det, det är inte mot det positiva hållet i alla fall! Det är snart nyårsafton, och innan dess julafton. Helt sjukt ändå. Snart dags och uppdatera året som gått! Men innan dess ska lucia firas. Eller ja, firas och firas ska tillbringa några timmar i stenstorpshallen och titta på flick-sm steg 3. Mellan matcherna blir det kanske ut och slira lite. Om nu den efterlängtade snön ligger kvar till säga!
Kvällen har tillbringats hos grannen, Petter. Har kollat på idol-finalen och typ legat lite halvt döda i soffan. Har som sagt vart vaken sen 6 imorse så känner mig sådär lagomt trött! Sånt är livet, innan jag lägger ner huvudet på kudden och ställer bort datorn ska jag nog spela klart mega-man på nintendo 8-bit. Jag vet jag är töööönt! Men det är sån jag är, och jag kan inte göra nåt åt det!

Det finns bara en Malin Sandin som jag, och tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: E

2008-12-13 @ 15:08:43
Postat av: Emma

Jahaja ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback