Luciadagen!

Får väl dra till med en uppdatering sådär när luciadagen gått över till vanlig söndag. Närmare bestämt söndagen den 14 december vilket betyder att det är endast en vecka kvar tills jag åker hem till dom värmländska skogarna igen. Det var ett tag sen nu känns det som. Längtar faktiskt lite hem. Ska bli skönt och slippa bry sig om arbetslösheten för en stund. Bara ha lite jullov från arbetssökandet!
Luciadagen tillbringades till stor del i Stenstorp. Inte världens bästa dag men bättre än att sitta hemma och stirra sig blind på fyra väggar som bara kommer närmare och närmare! Av nån konstig anledning så tänker jag alldeles för mycket! Och det är just precis här som jag tänker! Funderingarna kommer hela tiden! Vet inte varför, för det är inte så mycket tankar som finns när jag är nånstans! Jävla skit säger jag bara! Varför ska det vara bra och tänka för?
Imorn är det söndag, igen! Vilket innebär tredje advent och även våran sista match innan juluppehållet. Sen vänder serien! Så Knislinge igen i januari och så vidare. Det är också Kickis sista match med oss! Tragiskt men sant! :( Kommer sakna dig tjejen! På fredag är det också julfest/lagfest i klubban. Vet inte om jag känner så mycket för det. Men får ge det en chans, det är trots allt en vecka kvar!

Tankar, alla dessa tankar som man aldrig kan få ur.
Känsla, denna konstiga känsla som jag aldrig kan få nåt hum om.
Närhet, finns det nåt och säga?
Uppmuntran, ja tack!
Kärlek, alltid denna ständiga påminnelse!

Jag kan inte annat än att vara Malin! Det är det jag är bäst på och jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är tönt!

Kommentarer
Postat av: carola

Malin jag lovar att jag ska pigga upp dig på fredag :) Vi ska ha skit kul ;)

2008-12-15 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback