Måndag, med klass!

Usch det är verkligen segt med måndagar! I förmiddags så la jag mig i sängen och la en kudde över huvudet och sa högt! "JAG VILL INTE!" Så somnade jag, när jag tog bort kudden igen så såg det lika förjävligt ut här! Måste bli en förändring snart, så här kan vi inte ha det! Imorn blir det upp när klockan ringer och ingen jävla sovmorgon!! Måste städa och DISKA! Nu börjar jag må dåligt över hur här ser ut! Förändring pågår!
Kvällen har tillbringats med Carola i sporthallen. Har kollat drott, matchen var väl inte så överdrivet bra. Men vi hade sjukt kul! Det har man alltid med Carola!! :) På fredag då jävlar! ;) Då ska vi utveckla det där med gångstilar ordentligt!  Ska bli sjukt kul på fredag i alla fall! Längtar redan!
Men innan dess så blir det Bosse och Diva imorn, träffa Carola och sen träning, träning onsdag, och så för att nämna också tvättid imorgon! Så ja, det är lite och pyssla med även denna veckan! Det kommer väl gå lika fort som vanligt!

Snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback