Nobeldagen!

Idag är det nobeldagen, flaggdag och så även för dom som inte har koll på kalendern, min namnsdag! Värt och nämna! Det är onsdag idag, sjukt vad tiden går fort! Till helgen är det lucia, väldigt överskattat om jag får säga min mening. Vi har också våran sista match innan juluppehållet, vilket också är Kickis sista match! Sorgligt men sant!
Ikväll är det träning, sen hem och titta på sista avsnittet av oskyldigt dömd! Så var även onsdagen slut! Shit, kändes alldeles nyss som om det var måndag och hur segt som helst! Idag har jag vart ute med Bosse och Molly (molly som nu mera heter Diva) alldeles ensam! Det är lite bökigt och gå själv med två hundar som har egen vilja. Men det funkar alldeles utmärkt! Imorn ska jag även en sväng till Enzo!
Nu ska jag laga mat, diska och plocka i ordning på lite grejer! Det behövs alltid på denna lilla ytan!

Kommentarer
Postat av: Carroooooooo

GRATTIS PÅ DIN ALLDELES EGNA DAG MALIN ;D

Översättning; Grattis på namnsdagen Malin =)

Postat av: Virre

Hej du. Allt bra? Jo, jag tänkte fråga dej om du inte hade lust att hjälpa mej? Du har ju en header med bilder på dej själv. Jag tänkte fråga dej om du inte hade lust att göra en sån till mej med, jag kan skicka korten på msn??! Maries vart skit snygg..=)

2008-12-11 @ 12:34:23
URL: http://veronicahall85.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback