"Vi ska åka till Svealand och bada!"

Misstag som syns, känns inte. Misstag som känns, syns inte!

Ännu en dag av slöhet! Inga hundar idag heller. Borde gör så mycket mer än jag gör! I och för sig mår jag fruktansvärt bra och ingen kan ändra på det! Inte ens disken hindrar mig från att må bra!
Däremot borde jag göra nåt åt lägenheten, så här kan jag inte ha det! Borde VERKLIGEN städa och få i ordning! Det är bara synd att jag inte har orken till det!

Sitter och lyssnar på Rix FM, har gjort det i två dagar nu. Det är så sjukt kul och lyssna på Rixdagen! Dagens fråga var om det pratas för lite dialekt, och självklart så är det alldeles för lite dialekt! Mer dialekt åt folket!!! :) En annan klockren sak som kom från Erik var när en snubbe från Vilhelmina ringde in, jaha är du från norrland. Sen tänkte han efter innan han sa. "Varför säger man tex. vi ska åka till norrland och åka skidor! När man lika gärna kan säga, vi ska åka till Svealand och bada! Ingen som förstår vart man ska åka och bada då!" Hahahaha, det var så klockrent när han sa det!
Men lätt dagens tidsfördriv! Mer Rix fm åt folket!

Träning ikväll, träning imorn, match på söndag! Det är redan onsdag! Shit, vart tog denna veckan vägen? Precis som alla andra veckor också! Det är bara 21 dagar kvar till julafton, har fortfarande inte köpt nån julklapp! SKÄRPNING MALIN!

Kommentarer
Postat av: BecciBus!

de finns en blogg som heter knivlisa.. fatta jag tänkte på knivsiv då eller!? xD hihi..

2008-12-05 @ 00:08:09
Postat av: Malin

hahaha! :D det är såklart knivsivs förklädnad! ;) Alternativt hennes barn såklart! :D hahaha!

2008-12-05 @ 07:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback