Halmstad, träning, skola och nytt liv!

Tillbaka till verkligheten efter ett ganska kul och fyllt lov! Det är så mycket som jag skulle vilja göra som jag inte hann med! Men är bara 3 veckor kvar så åker jag hem igen. Eller det blir nästan 4 om man räknar veckor. Usch, det tog emot imorse när klockan ringde och man var tvungen att gå upp! Jag hade ju inte dött av att sova i alla fall nån timme till. Men som sagt, allvaret börjar igen!
Hade packat träningsväskan redan igår, med förhoppningar om att jag skulle vara piggare idag! Men när jag vaknade var beslutet enkelt! Jag mår verkligen inte bra! Jag är varken pigg på skola eller träning. Jävla sjukdom och komma nu! Förkyld och konstant huvudvärk, vad mer kan man önska! Som tur var så var det bara teori på träningen imorse! Skönt!
Skolan då, ja visst aldrig en lugn stund. Ska försöka att ha ECDL prov denna vecka, plus att hemtentan i FEK ska vara inlämnad på fredag, och den uppgiften som jag började på som aldrig blev färdig. Ja som om inte det var nog så har vi dessutom en reklamfilm, eller rättare sagt två reklamfilmer som vi ska göra också. Har en svag känsla av att den ska vara klar tills nästa vecka! Ja ja, jag har ju ändå inget annat för mig! Jag är så grymt trött på skolan just nu känner jag! Jag vill inte mera! Jag vill att allt ska vara slut, eller åtminstone att det inte skulle vara så förbannat mycket saker och göra SAMTIDIGT!!!

Det känns att man har ett virus i kroppen! Man är helt slut och orkar ingenting!!! Försvinn från min kropp! Jag vill kunna leva igen, ett normalt liv! Fast i och för sig, vem har sagt att ett litet virus får hindra det!

Okej, bloggen kanske inte blev som jag tänkte. Jag lyckades få precis allt att vara negativt! För att slutligen tillägga så är jag inte negativ, det bara låter som det! Jag är egentligen en ganska positiv tjej trots allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback