Melodifestivalen i Karlstad

Eller ja, inte ordagrant.. Men jag var i Karlstad och tittade på Melodifestivalen. Var hos Emil och åt tacos och tittade på Melodifestivalen! Det var riktigt kul vill jag lova! Kul och träffa han igen! Hade en jätte kul kväll, bara det att både han och jag var SKIT trötta! haha! Var hemma vid ett på natten, jobbigt och köra bil när det spöregnar och är mörkt. Och ännu jobbigare blir det när man får vattenplaning. Men det funkade, kom hem i alla fall!

Var och simmade med Maria igår också! Skönt och simma, men fick riktigt ont i knäna. Båda också! Usch och fy, men det är väl bara ovana. Det är ju inte ofta man går och simmar tyvärr.. :) Men som sagt det var riktigt skönt och simma av sig lite! :)

Så, vad har jag då hittat på under veckan.
Bra fråga, det har jag också funderat på. Veckan har gått för fort tycker jag! Största tiden har gått till mormor tyvärr, hade hellre velat gjort massa annat än just det. Torsdagen gick i alla fall till att vara i Karlstad med mamma, vi var på IKEA, Bergvik och rusta. Kul med en heldag med mamma! :) Så har jag träffat en massa människor som jag inte träffat på alldeles för länge! Alltid lika kul! Det som jag är minst glad över är att jag sovit mindre än vad jag velat. Har gått upp i alla fall senast åtta varje morgon, utom i fredags och idag då jag kunde få sova ut! Så i alla fall till 10! Skönt!

Men ännu ett sportlov har försvunnit, och den här gången mitt allra sista!!!!!!!! Får ångest av att bara tänka på det! Fick träffa alla mina underbara vänner i alla fall! Tyvärr inte Ronnie och Maggan, men det får bli under påsk då jag förhoppningsvis inte har lika mycket med mormor!
Tack mina underbara vänner och familj för den hör underbara veckan!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback