Översvämmad tankeöverföring!

Ibland har jag stora funderingar på och bara försvinna! Tänk så skönt det skulle vara och bara lämna allt för en stund och bara försvinna bort, bort till ingenstans!!

Jag önskar verkligen att jag kunde ta vara på min tid och prioritera rätt saker vid rätt tillfällen! Jag är ganska dålig på det, eller rättare sagt SKIT dålig på det! Prov, film, inlämningar och rollspel. Allt ska hinnas med samtidigt, det är klart tiden finns till det. Men min ork och lust har stannat nånstans och jag kan inte hitta den! Vad beror det på? Så här har jag aldrig känt förut! Jag är inte pigg på nåt, jag vill inte göra nåt längre!
Hur som helst är jag ganska mycket nere just nu! Jag är varken positiv eller negativ, jag känner mig bara HELT slut i kroppen!

Match på lördag hemma mot Åhus, förhoppningsvis så är jag mycket piggare än så här! Fan vad skönt det hade vart och bara vakna imorn och känna sig helt utvilad, frisk från förkyldningen, ha orken tillbaka och vilja göra något åt allt jag borde göra! Önska går ju alltid!

Jag vill kunna gråta, släppa fram allt ont som finns inom mig.
Sätta mig ner och låta tårarna bara rinna ner från min kind.
Göra så allt blir bra igen, så illskan och sorgen försvinner!
Det är få gånger i livet man väljer att gråta.
Nu är ett av dom tillfällena!


Kommentarer
Postat av: T som i TOMTEEN som i REBECCA! ;)

Ska vi inte ta och hitta på något kul när dem andra är i Turkland!? :) Förresten, nu vet du vem T är. ;)

2008-02-29 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback