Sportlov!

Alldeles för lång tid har gått sen sist, och det tycker jag är synd för det har hänt massor! Jag kommer bara inte ihåg allt skojigt som är värt att nämna! :) Nåt kul är att jag vart på bio med Hanna och Amanda. I´m a legend. Helt okej film. Den var lite läskig på vissa ställen men riktigt bra!!

Äntligen är det dags, det mycket efterlängtade sportlovet är på väg att träda fram! Efter allt slit i skolan så ska jag änltigen få ha mitt sista sportlov! Alltså jag måste säga att det tar emot att säga det! Men det är ren sanning. Fast i och för sig en evighet att ta sig igenom först!

Imorn är det idrottsdag med handikappidrott, sen är det rättskunskapsprov på eftermiddagen och träning på kvällen. Onsdag är det två psykologiprov och en redovisning i idrotten i samhället. Skulle egentligen ha prov på Word också, men jag har inte riktigt prioriterat det först. Så tar det efter lovet! Sen onsdagkväll, eller direkt när jag slutat, så ska jag lägga Hannas hår. Studentfest på kvällen med tema disco! Och Hanna ska ha JÄTTE stort hår! Är inte jätte bra på det, men ska försöka få tag i nån mer som kan hjälpa mig! :) Så är det egentligen träning på kvällen, men borde städa och tvätta och börja packa då... Så vi får se vad jag hinner med.

Sen äntligen på torsdag så är det dags igen! 5 timmars tågresa hem till vackra värmländska skogarna igen! En hel vecka dessutom! Ska bli så skönt! Har inte mycket inplanerat, och det är skönt! Jag ska i alla fall ängna massa tid till mina underbara vänner! Och självklart till familjen, sen får vi se om det räcker till nån träningskväll med Kristinehamn också. Fast det kommer bara som nummer två! ;)

Borde egentligen ängna min tid just nu till att plugga rättskunskap! Det är JÄTTE mycket och plugga! usch, vill verkligen inte!!
Snart kommer jag hem till min underbara familj! Saknar er så!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

JAG VILL HA LOV!!!!!!!!

Postat av: moaaa

ska du inte köra bil upp denna gången? hiiihi

2008-02-13 @ 00:54:58
URL: http://moaaspberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback