Tjipp å haj!

Tjipp å haj och välkomna till HAJK, idag ska vi prata om hästar men inte vilka hästar som helst utan FLODHÄSTAR! *sägs med en viss brytning av värmländska*
Klockrent!!! Studentfest igår, med tema disco.  Var dock inte med, som jag inte brukar.. Men körde in till stan, som vanligt! Så sjukt kul och köra på alla fulla människor! ;)
Körde två bilar igår, eller ja körde två vändor till stan. Första vändan med Sundquist, Pite, Amanda och Fredrik. Om jag säger som så, tur att jag har så liten bil! :P vilket jäkla liv! Men kul hade vi vill jag lova!
Andra vändan hade jag med mig Jecka, Malmberg, Nathalie och Susanna. Mycket lugnare! Man kunde i alla fall höra vad man tänkte! Också den gången riktigt kul!
Jag säger bara ASPERO for life!!! Älskar verkligen min underbara klass! MML the best!

Skönt och vara hemma, men såklart saknar man alla underbara människor i Halmstad.. Så är det alltid. Men skönt och inte behöva tänka på att laga mat eller tvätta. Bara känna att man blir ompysslad av mamma! ;)

Just nu är livet på topp! Jag älskar verkligen livet som Malin!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback