Ack Värmeland du sköna!

SItter i skolan, har bara haft träning idag. Så ska jag ha lektion vid 15 igen. Datasalen fram tills dess naturligtvis! :) Jag och Amanda sitter och lyssnar på Tommy Körberg!! Så förbannat bra! Om man inte räknar Christer Sjögren då! Han är seriöst min gud!!  :) Utan tvekan!!!!!!!!
"Ack värmeland du sköna, du härliga land."

Match ikväll mot Vinslöv, ganska viktig match med tanke på att vi ligger två poäng från ledande Åhus och tvåan Vinslöv just. Kul och spela dammatcherna, eftersom det går bra också! :) Samling 17.45 och match typ vid 20, så missar tyvärr Sverige-matchen mot Ungern ikväll.. Men man får väl ha update från nån som ser matchen! hehe.. Så är vi väl hemma sådär lagomt till 00.00 skönt och ha sovmorgon imorn i alla fall! :)

"Du är så söt att jag får hål i tänderna!" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback