Allt eller inget!

Första träningen sen foten pajade idag! Hade mest planerat att köra lite balansplatta och sånt, fast blev lite cykel och lite gående också. Fick låna ett bra fotledsskydd av Tessan, funkade bra så ska ha det nu tills ledbandet gått tillbaka. Annars funkar det bra igen, livet i allmänhet.
Det är bara ett halvår kvar tills studenten. Tjejerna i klassen har börjat planera en resa utomlands, klart det hade vart kul och följa med men ekonomin tycker inte samma som mig. Tyvärr, men det hade vart riktigt kul om jag hade kunnat följa med. Får åka till Thailand nästa jul istället! ;) Ett halvår kvar i skolan, ett halvår kvar med handbollen. Om jag nu bestämmer mig för att lägga av. Om inte annat så kanske jag börjar trappa ner med Kristinehamn. Har så mycket som jag vill göra och så mycket och tänka på. Jag vill verkligen inte tappa kontakten med alla här nere. Tyvärr tror jag att det kommer att bli så. :( Om jag nu bestämmer mig för att flytta hem igen! Usch, jag vill inte tänka på det.

Livet är egentligen som en enda stor gåta.
Hur mycket man undrar så har man alltid med en ett svar.

Ikväll är det träning igen, ska köra bil! :) Skönt nu att ha bilen här nere, man slipper cykla till alla dessa Alehallen träningar. Och man kommer hem i tid på fredagar efter träningen. Skönt!!! :) Hade tänkt att jag skulle försöka att somna i tid ikväll också. Har ju som sagt blivit en hel del vakna nätter, vet inte vad det beror på. Men stora delar av det kan ju vara en viss Emil som skickar sms när man ska sova! ;) Får i och för sig skylla mig själv att jag har telefonen igång. Men ändå! :)

Gillar mitt liv som Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback