Det som hände i Vinslöv, stannar i Vinslöv!

Bra sagt Kicki, jag kunde inte sagt det bättre själv! Vilken match alltså, vet inte ens om jag vågar uttrycka mig om slutresultatet! 30-13 Fast det speglar i stort sett bara andra halvlek. Halvtidsresultatet var 11-8 och då måste jag lägga till att efter 20 minuter så stod det 7-7. Men shit vilken avslutning!
Skönt i alla fall att Sverige inte förlorade sin match. 27-27, och platsen om OS lever fortfarande kvar! Två ganska avgöranade matcher återstår. Spanien ikväll och Tyskland imorn.

Måste också tillägga att min kära pappa just fixat en dator till mig. 2000 för en i stort sett ny dator. Skönt och äntligen ha en egen dator, ska även fixa bredband till den. Man slipper sitta hela kvällarna på skolan. Vilket i och för sig är ganska kul, men ändå! Telefonräkningen lär bli något mindre skulle jag tro! :) Denna månad vet jag inte vad som hänt, jag är redan uppe i 243 kronor!!! Och har då redan använt alla mina gratis sms på telenor.se det är helt sjukt! Jag brukar aldrig vara den som skickar så mycket sms.. Inte heller använda telefonen så mycket. Fråga mig inte vad det beror på! ;)

"Home, sweet home!"  Sportlovet närmar sig och hemfärd är redan planerad! Saknar mina söta värmlandsvänner!!

Kämpa mormor, kämpa! Jag vet att du kommer att klara det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback