Gott nytt 2008!!

Då var ännu en nyårsafton över. Tycker allt går alldeles för fort! Jobbade till 21 igår, så var inte direkt sugen på och göra så mycket. Jag och mamma åkte hem, möttes i dörren av pappa som gjort en välkomsdrink! :) Sen fick vi gå in och sätta oss vid bordet så kom pappa in med förrätten, en god toast med världens godaste röra på! Efter det så kom varmrätten in, potatisgratäng och oxfilé och en jättegod sallad till den. Efterrätten blev chokladpudding med bananer och grädde! Tack för världens bästa nyår mamma och pappa! :) Hade inte planerat att dricka så mycket. Men efter en hel kvälls jobb så gick första drinken direkt upp i skallen! Sen fortsatte det bara. Nästan en hel flaska vin, jägermaister, kolashot och en san fran sisco (eller hur det nu stavas!) Och för att toppa allt champangen ute tillsammans med raketerna! Pappa var nog dum och gav mig flaskan, och sen när dom gick in så hade jag kvar den där ute! ;) Riktigt gott vill jag säga! Usch jag kommer knappt ihåg hälften av alla jag ringde till! :) Men det var trevligt! Får väl se vad telefonräkningen slutar på! ;)
Riktigt lyckad nyårskväll trots allt, fast man mår ju som man förtjänar!

Nytt år och nya förväntningar och riktigt många svåra beslut! Tack mamma och pappa för en kul nyår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback