Hela Kristinehamn ligger under ett stort snötäcke!

Eller åtminstone så gjorde det, vet inte riktigt om man kan kalla slask för snö! Usch är verkligen trött på det. När jag sa att jag ville ha snö så menade jag snö! Och inte slask! Det är verkligen det värsta som finns! Men så är det, och man kan inte göra nåt åt det.
Igår bar det av till Karlstad, för att köpa present till mamma och för att träffa Emil. Och i Karlstad minsann kunde det vara snö, det var till och med kallt där ju! När vi rullade in på Ikea parkeringen så höll dom på att ploga parkeringen, okej tänker man då. Det är 4 mil och så stor skillnad. Fast ändå, det beror på vad man menar med snö också!
Fick i alla fall tag i några fina presenter till mamma! :) Klockrena mamma saker också, det blev massa doftljus och två snygga filtar! Sen bar det av till Kvarnberget. Nu vet vi alla att jag inte har världens bästa lokalsinne, men ändå. Kör mot sjukhuset hade han sagt, och visst att det är skyltat men det är ändå svårt och hitta med tanke på att jag inte är så ofta vid sjukhuset i Karlstad! Okej, hittade alla skyltar jag skulle men sen kom problemet jag skulle svänga också. Hitta den vägen också! Shit, jag skojar inte vilket dåligt lokalsinne jag har. Köra bil samtidigt som man försöker lyssna på en vägbeskrivning! :) haha, ja det gick till slut efter mycket krångel! Sen var det ju det här med parkeringsplats också. Innan vi hittade nån så hade jag backat in i en snöhög också! Gick verkligen sååå bra för mig också! :)
Hade i alla fall jätte kul hos Emil, satt och tittade på hockey Färjestad-Brynäs. Eller ja, tittade och tittade tyckte mer att vi satt och pratade! Hade skitkul! Vi har verkligen samma humor! :) Synd bara att han skulle upp och jobbat, annars hade vi lätt stannat en stund till.

Idag har som sagt mamma fyllt år, har ätit massa smörgåstårta. :) mums. Blir 45-års fest på fredag med lite god mat och sing star. Annars så har det vart ganska så lugnt idag. Mest suttit i bilen känns det som.
Ikväll har jag bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt, men det går väl som alltid. Att jag sitter här tills halv 1 eller så! Typiskt mig. Eller ja, det beror ju på vem det är som håller mig vaken! ;)

Gillar mitt liv som Malin igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback