Jag är så trött på all denna jävla falskhet!

Imorn vid den här tiden befinner jag mig i Halmstad igen. Ska denna gången åka ner med min Mitsubishi! :) Ska åka hela vägen själv, känns väl sådär om jag säger så. Men det ska nog bli bra. Saknar redan allihopa!

Om man sammanfattar hela mitt jullov så går det inte att ersätta med något annat! Det är helt enkelt världens bästa lov! Underbara minnen, underbara besök och framförallt underabara vänner! Kommer aldrig glömma detta jullov! Som om inte det vore nog så har det till och med snöat massor också! Har till och med gjort snögubbar och kastat snöbollar!

Mammas fest igår var helt lyckad om jag säger så, bilder finns på
http://sandinmalin.bilddagboken.se Helt klockrent vill jag lova. Har jag nångång nämnt att jag ska bli nykterist! Usch säger jag bara, efter nyår så är det helt kört. Klarar inte av det längre! ;) Så dagen idag har vart helt okej fram tills nu, mår bra och är körbra! Och tur är väl det, mamma och jag ska snart iväg på sexparty. Bra avslutning på mitt jullov! :) hehe.. sen så måste jag hem och packa, fast framförallt leta reda på alla mina kläder. Allt har bara försvunnit, funderar på om det är våran tvättmaskin som ätit upp alla mina kläder den här gången också! Men i alla fall, packa sen och titta på lite film och för att inte glömma sitta vid datorn och lägga upp den bästa musiken som går att få tag på, på mitt minneskort! :)

Tack alla underbara människor som gjort mitt jullov till det bästa! Jag är glad att jag har er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback