Som stormen river öppet hav!

Det har vart en ganska lugn och skön helg. Fredagen var det förfest hos Susanna. Sen var jag chaufför på kvällen. Helt okej. Vi hade i alla fall riktigt roligt hos Susanna, sing star och med andra ord. Eller ja, det sistnämnda vet jag inte riktigt vad det blev av! :) Men det var riktigt kul i alla fall! När jag sedan kört in alla till UNDERBAR så åkte jag hem och drog på en film, dude, where´s my car? Sjukt rolig film vill jag säga! Älskar den verkligen!! Sen vid kvart över 3 så ringde hanna så jag åkte och hämtade dom. Problemet när jag kom dit var att i min bil går det 4 st plus jag som kör! :) Ganska normalt i dom flesta bilar kan man tycka. Problemet var nu att där stod, Hanna, Amanda, Nathalie, Susanna och Sundqvist. Vilket jag får till att vara 5 personer! Okej, klockan var kvart i 3 på natten/morgonen. Jag ville i stort sett bara hem och sova kände jag. Och de flesta poliser var som vanligt inne stan tänkte jag. Så in med alla i bilen och åka hem! Jag har i alla fall kommit på att man lätt får plats 4 i mitt baksäte! ;) fast det blir trångt!
Som sagt, hem med Susanna först och sedan till Amanda och Nathalie. För att vara extra lat så tog vi cykelbanan och körde dom ända fram till dörren. Och som om inte det vore nog så tog vi även cykelbanan hemma vid oss sen också. Hallå, klockan var kvart i 4 och det fanns ingen bil i närheten. Då orkar man inte åka runt hela kvarteret för att komma hem! Tur att jag har så liten bil! :) Väl hemma satt jag igång TVn och började titta på en mycket märklig film. När jag sedan upptäckte vad klockan var så stängde jag av. Vi hade trots allt match dagen efter, lördagen.

Matchen i lördags då. Ja vi spelade hyffsat okej om jag får säga vad jag tycker. Vi förlorade dock matchen, som om det skulle vara ovanligt när vi snackar juniorserien! :) Matchen var i alla fall helt okej.
Söndagen skulle ha gått till sängen hela dagen, men det ändrades när Hanna kommer inspringandes till mig halv 12! "Vill du köra mig till Stenstorp? Jag missade bussen!" Visst Hanna, jag hade ändå inget för mig! hehe. ;) Sen eftersom det var så fint väder så blev det även en promenad till maxi för att handla lite mat till kvällen. Riktigt god dragonkyckling blev det. Samtidigt som EM-finalen mellan Danmark och Kroatien spelades! Danmark stod som segrare, vilket var bra eftersom Danmark var det starkaste laget!
Igår kväll spelades även monopol med Susanna och Hanna. Hanna åkte ut snabbt och Susanna stod som segrare. Även fast jag fuskade till mig 20.000. Grattis till dig! :)

Ska snart hem till Susanna och titta på Stefan och Krister! Så grymt roligt vill jag säga! Vi har verkligen samma humor du och jag! :)

Mitt liv går bara mot ljusare tider! Nästan allt går som jag förväntat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback