Malin 20 år!

Ja, bara några minuter återstår av denna helt obeskrivligt underbara 20-års dag! Jag har underbara vänner, det är sånna här dagar som man verkligen vet vilka som bryr sig! Och alla verkligen gör det också! Helt sjukt rolig och minnesvärd dag! Trots att jag inte firat den hemma med familjen!
Jecka som redan hade ordnat alltihopa blev sur på mig då jag skickade ut injudan till alla som befann sig i halmstad! :) för det hade hon redan fixat! Jag stod för tårta, världens godaste tårta med chokladpudding och vaniljkräm! Mums! :) Vi blev ett härligt gäng i trädgården med, jag som födelsedagsbarn, jecka, kim, hanna, sanna, rebecca, sunkan och maria! Så roligt att så många kunde komma! Mina underbara vänner finns i MML! Efter tårtan stannade maria, jecka och kim kvar, så vi grillade lite. Hur mysigt som helst! Både med tårtan och grillningen! :) Ni är helt underbara!
Alla mina närstående är helt underbara! Tack för alla jättefina sms och samtal hela dagen, och så även tårtkalaset i trädgården! :)

Jag kan ju säga att livet som 20 åring går vidare! Att fira sin födelsedag i halmstad tillsammans med alla underbara människor som man tycker grymt mycket om var en upplevelse! Finns inga ord i världen som visar hur tacksam jag är! Och inte minst för det otroligt fina kortet med innehåll! Som jag nämt typ 20 gånger redan, ni är verkligen helt otroliga! Bättre födelsedag kan man faktiskt inte drömma om! Dessutom helt alkoholfri! Man fyller bara 20 en gång och den dagen kommer alltid finnas i minnet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback