So sick!

Finns inget och skriva, är otroligt rastlös men sjukt trött och sleten! Det som tar emot ännu mer är att jag kommer att få sova en morgon på dessa två veckor. Och det är på söndag då jag fyller år, då vill jag inte sova för länge heller.
Var med min solstråle Jecka i söndags och tittade på båtparaden i hamnen, ganska mäktigt och se ändå. Sen åkte vi hem till Jecka och tittade på film och åt hennes nybakade vinbärskaka. :) Skönt och ha en sån underbar vän som Jecka! Var med henne igår också, var ute och gick i skogen och pratade om livet i allmänhet. Skönt och lätta hjärtat både för henne och mig!
Idag har jag verkligen inte orkat gjort någonting alls! Var nere och duschade förut, sen har jag bara legat i sängen och slöat sådär allmänt! Skönt det ibland också! Har också grejat massa med min dator, skaffat virusprogram och lite sånt där smått och gott. Så nu hoppas jag på att datorn är botad. Satt också och funderade på lite segling! Vill hitta någon och segla med! Saknar faktiskt det här nere! Men så dumt att det är typ bara jag, i min vänskapskrets, som tycker om segling och allt som har med båtar och vatten att göra! Sånt är livet!

5 dagar kvar tills jag blir en stor tös!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får skriva en kontakt annons, jag en seglartjej.........vill ha en seglarkille.....

2008-07-23 @ 00:36:01
Postat av: FasterH

2008-07-23 @ 00:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback