The beach och ett steg närmare!

Svensk sommar när den är som bäst! Strålande solsken och klarblå himmel med en liten lätt vind. Bättre är svårare och få! Det skulle i så fall vara SÖTVATTEN och inte minst Vänern och en båt!
I alla fall, var på stranden idag igen med Hanna, Sanna och så kom Rebecca. Riktigt trevligt vill jag lova. När Rebecca kom så blev det att svalka törsten med en iskall Mariestad och Rebecca en iskall sommarcider! Livet är allt bra underbart ibland! Så skönt med stranden, dessvärre hatar jag saltvatten eller som jag säger på ren värmländska SÖGGELVATTEN! Hur som helst så blev det stranden hela dagen idag, så hem och duscha av sig allt äckligt salt. Sen två avsnitt av världens bästa serie, That 70's show! Dock somnade jag när det sista nästan var slut och så sov jag en halvtimme! Så skönt, eftersom jag inte sovit något alls idag. Lagade massa god mat när jag sovit en stund. :)

Imorn bär det av till Skåneland närmare bestämt IKEA, med Sunk. Alltid lika kul på Ikea, det säger man ju inte nej till i alla fall! Ska bli riktigt kul och göra nåt. Okej att jag och Rebecca ska upp och jobba tidigt imorn igen! Suck, men det ger cash! Får se det så, är ju i alla fall dubbelt betalt för att göra nästan ingenting! Ska också iväg imorn och köpa lite tårtgrejer. Sms gick iväg till 8 av mina underbara MMLare för att bjuda in dom på söndag på tårta! Verkar som om alla kommer, hoppas jag! :) Kanske blir en underbar 20 års dag trots allt!

Only two days left!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback