Helt överkörd!

Nu börjar allt lugna ner sig, jag börjar släppa det här med studenten och tack-korten ska skickas. Men jag släpper aldrig MML! Ni finns alltid i mitt hjärta! Föralltid!!
Inte visste jag att en student skulle ta så förbannat mycket på krafterna. Har legat helt däckad med 40 graders feber officiellt sen i torsdags, men känner jag min kropp helt rätt så har jag haft feber hela veckan. Nu äntligen har det lagt sig, känns dock som om jag har blivit helt överkörd av ett tåg! Har varken ork eller krafter till något! Men hoppas nu att dom är på väg tillbaka!

Dags och uppdatera en aning då. Jag som var så flitig innan och uppdatera i alla fall en gång om dagen. Men men, helgen som gick var jag som sagt helt däckad. Vad gjorde det en helg som denna då det var Vener Race. Borde egentligen ha legat hemma så in i helvete också. Men nej då, smarta Malin var såklart med startbåten ut för att se starten. Sen vill jag lova att jag var död. Inget att rekomendera då man har hög feber i alla fall!
Annart finns det väl inte mycket att uppdatera om. Mina kära vänner Tirre och Lollo har också tagit studeten nu.  Härligt tjejer! :) Fina ni var både där och på balen!
Till helgen är det midsommar. Då bär det av mot Trinneholme med båten. Midsommar med båten är svårslaget! Jag håller alla mina fingrar och tår på att det blir bra väder! Det måste bli fint väder! ;) Bilder och en uppdatering kommer efter helgen!

Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback