I'm simply the best! Fuck the rest!

Hur många som än ogillar mig, trycker ner mig och anser att jag är värdelös. Så ska i alla fall alla veta att jag är i alla fall världens bästa på att vara just Malin!
Det finns många som ogillar mig, det vet jag om. Jag tar åt mig av vissa saker, andra saker skiter jag i. Jag anser i alla fall att ingen är lika bra, eller kan göra rollen som Malin bättre! Det är det som jag är bäst på, och det som jag är stolt över!

Vi hade en avslutande MML-träff i helgen, dessvärre var inte alla med. Helgen var i alla fall sjukt rolig. Alla typ däckade när klockan var halv 1! Helgen var ett minne som vi allihopa sent kommer att glömma. Om tre dagar är det slut! Då splittras MML vilket får mig att må dåligt! Det var som Jecka sa under helgen. Synd att det tog så lång tid innan vi fick den här sammanhållningen! Det var ett helt år som försvann i ettan! Men vem kunde beräkna att vi skulle bli som en enda stor familj! Tiden på Aspero har vart den bästa i mitt liv. Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi lämnar Aspero bakom oss! Blir ledsen bara jag tänker på det! Vill inte att det ska vara slut! ÅNGEST till 100!!!

Som sagt 3 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: REBECCA!

Jag började nästan gråta när jag gick förbi högskolan innan! ^^ Men, du.. FY FAN VAD VI ÄR BRA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback