Regn, blåst men ändå sommar!

Tyvärr finns inga bilder från midsommar. Vet inte om jag var för lat eller om det helt enkelt inte var värt och ta några bilder. Tycker trots det dåliga vädret att det var en helt okej midsommar. Ganska så speciell, men ändå helt okej. Kändes inte direkt som om det var midsommar kan jag säga. Hur som helst så är det över nu. En midsommar med regn, solsken och en himla massa vind!

Nu är vi tillbaka i vardagen igen, bortsett från att min mamma har semester! Skönt och få hitta på saker med henne också! Igår tog vi en liten utflykt till Karlskoga och köpte nya dynor till altanen! :) Inte varje dag man impulsköper dynor sådär.
Imorgon blir det ett snabbt besök i Halmstad igen. Eller rättare sagt Harplinge, ska på intervju där imorn eftermiddag. Är skitnervös, har aldrig vart på intervju. Kommer inte ens ihåg vad snubben jag ska träffa heter! hahaha! ;) Bra jobbat Malin! Ska i alla fall bli riktigt spännanade och jag ser fram emot det även fast jag är nervös!
Kommer med uppdateringar efter dagen imorn!
Igår var jag ute i skärgården och åt glass med Tirre, sen begav vi oss hem till henne och spelade Nintendo Wii. Så förbannat roligt så ni anar inte! :) Nästa inköp blir nog ett Nintendo Wii! Tack för en bra kväll Tirre!

Till helgen hoppas jag på att vi åker till Långön! Vill ut på sjön! Men är så förbannat trött på regnet och blåsten! Så fort solen skiner så ska det blåsa! Är så trött på det! Det kan väl i alla fall blåsa normal mycket! Vill ha sol och värme! Men jag älskar trots allt sommaren!!

Sommaren är ändå det bästa som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback