Sista "riktiga" skoldagen!

Japp, då var det gjort också! Den sista dagen i skolan är avverkad. Detta med en volleybollturnering, som jag anser lika gärna kunde kvitta. Vi åkte till skolan 8 för att spela två matcher som vi förlorade! Kändes ganska så värdelöst som jag ska vara ärlig. Men men, ingen framgång detta år heller. Hoppas det går bättre för oss med klädseln! ;)
Vi har äntligen gjort klart sista hemlisarna på skolan nu. Vi var där till lite efter fyra idag. Det var väl sista gången vi var där så länge också skulle jag tro! Fan jag får ångest bara jag tänker på det! Imorn har ettorna och tvåorna avslutning. Vi ska bege oss ut till Getinge där vi ska klä våran vagn och pimpa den! ;) Sen blir det mest tvätta och packa imorn. Ska även ut och "shoppa" med min syster, i affärer man helst inte borde nämna! Ska även in till stan med Hanna och fixa det sista i klädväg och fixa ett nytt körkort till henne! Shit, känns som hundra saker som ska göras nu!

2 DAGAR KVAR! Det är helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback