Fredag hela veckan!

Vad säger man, när man inte ens kommer ihåg att det är fredag idag! Usch då är man nog dagvilsen! Denna veckan har inget stämmt verkligen, det är den studiedagen som sabbade hela veckan! Visst att det var skönt och ha den där, men jag är så fruktansvärt dagvilsen! Helt sjukt!

By the way, idag är det i alla fall fredag! Skönt att ännu en vecka försvunnit. Ikväll ska jag agera fyllechaffis åt Hanna och Kicki! Dom ska först till Shem och sen in till Underbar. Själv ska jag ta hem Jecka till min nystädade lägenhet! Man blir verkligen glad i hela själen när man har nystädat och framför allt nydiskat! Så skönt och bara sitta och titta på. Som sagt, Jecka ska bosätta sig här i natt. Hon ska upp tidigt imorn och åka upp till Lidköping och döma massa handboll, och då är det klart hon får natta hos mig! :)

Måste också nämna att Kicki är världens klockrenaste!!! Kickabooo+Rambooo säger jag bara!! :D

I helgen är det två matcher, imorn damerna mot Knislinge och söndag damjun mot Hallby. Båda matcherna spelas hemma i Alehallen. Seg hall och spela i, men skönt att det är hemmamatcher i alla fall! Ska förövrigt med Hanna till sporthallen imorn och titta när Drotts juniorer spelar, Hanna ska döma dom! :) wiiie! Stackars grabbar, ni har inget och säga till om!!!

Om fem dagar åker jag och min Mitsu upp till Kristinehamn. Skönt och äntligen få byta till sommardäck!! Har verkligen längtat, det värsta som finns måste vara vinterdäck!! ;) Så ska även Mitsu besiktigas nästa tisdag också, får bege mig ända till Karlskoga för att få besiktiga! Ja ja, sånt är livet!
Skönt och få komma hem en stund, om inte annat så tycker i alla fall min ekonomi det! :D

Tack alla underbara som förgyller min vardag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahahaha RAMBO (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback