Halmstadderby!

Då har även den tredje och sista matchen mot Drott avklarats den här säsongen. Dessvärre med förlust den här gången. Men om man ser lite positivt, vi har vunnit två av dom tre matcherna som spelats! Plus att vi ligger före som i serien, eller vi ska göra det i alla fall! :) Vi tar i alla fall med oss andra halvlek! Grymt bra spel från alla tjejer, och en enormt stark upphämtning till lika. Men tyvärr så tappar vi det igen på slutet. Tre matcher återstår i både DAM och JUNIOR serien. totalt alltså! ;)

Ja, vad säger man då om dagen i stora hela då. hmm, hade rollspel på Rättskunskapen. Gick helt okej om jag får säga det själv. Har även avverkat ännu ett prov i ECDL så skön känsla när man tycker för att se resultatet och det står 81% för att bli godkänd krävs 75%. Marie sa det till mig, egentligen ska jag bara ha 75, för jag var så negativ! :) Men vad kan man begära när man inte pluggat på hela veckan och knappt nåt förra veckan! BTW jag är sååå lycklig att jag klarade det. Inte ens förlusten kan knäcka mig!
Jag har förövrigt bogserat första gången med min bil idag också! Susannas bil vägrade starta idag. Först testade vi med startkablar, men han gillade inte det heller. Då tog vi till med hårdhandskar och bogrerade hem bilen istället! Vissa stunder trodde jag bakre kofångaren skulle trilla av! Men det gick seriöst bra! :) Ska bogrera henne till verkstan imorn, så ska dom få kolla på det så det inte är startmotorn eller nåt annat kul!
Annars har dagen i stora hela vart helt okej! Skönt och komma ännu en dag närmare påsklovet, och ännu en dag närmare STUDENTEN!!

Måste bara avsluta med och skriva att jag har verkligen världens underbaraste vänner! Vad hade jag gjort utan er! Jag hade seriöst inte klarat mig utan er, det är ni som gör dagarna värda att leva för! Världens underbaraste människor finns i min närhet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback