Hur kunde jag tro nåt så bra om dig?

Jag klarar inte av att bara stå och titta när du trycker ner andra! Så är det alltid, du vill att alla ska tycka så bra om dig. Men det man inte ser då är att man blir så in i helvete lurad! Jag är inte den som brukar ta åt mig, men det finns dom som gör det. Och jag kunde ha tagit riktigt illa upp ska jag säga! Nu vet jag vart jag har dig, det är ren falskhet rakt igenom. Att du inte märker hur du trycker ner andra! Genom och bara stryka ett streck över allt kommer man inte långt, inte efter allt illa du gjort oss båda två.
Nu i efterhand förstår jag inte att jag lyckades bli lurad. Att jag följde din falskhet rätt in i skiten. Den här gången ska jag inte göra det. Man kan inte kalla det mobbing om man själv har startat det! Så enkelt är det inte.

Idag har jag och Hanna tvättat, eller som man också kan uttrycka sig, städat tvättstugan. Alltså jag fattar inte att det alltid händer oss två! Tvättmaskinen stod som nån jävla fontän när vi kom ner och skulle ta ut tvätten. Vi stoppade in den halv fem och den första maskinen var klar lite efter åtta. Snacka om att vi inte hinner tvätta klart allt idag! Jag tycker att våran hyresvärd borde inköpa en ny tvättmaskin, den har inte gjort annat än krånglat tycker jag! Hur som helst så har vi i alla fall snart tvättat två maskiner! :)

När jag vaknade imose trodde jag seriöst att väderguden skojade med mig! Det är 17de mars och det var SNÖ ute. Man kan inte bli mer än depprimerad på det här! Jag skojar inte att det säkert låg en decimeter på gatan, om inte annat så hade jag det på bilen! Och jag som lämnade min snöborste hemma hos mamma. Sa att det förmodligen inte skulle bli mer snö så hon fick den! Fy vad fel jag hade! Fast jag står fast vid att jag SKA ha sommardäck innan veckan är slut!
FÖR OM TVÅ DAGAR ÅKER JAG HEM!!!


Imorn är det studentfest, något som jag denna gången hade tänkt gå på. Men det sket sig eftersom jag åker hem på onsdag, vågar verkligen inte chansa med tanke på att jag inte har druckit sen nyår! Och om jag känner mig själv rätt så har jag inte det minsta kontroll på mitt alkoholintag! :)
Ska förmodligen på förfesten tillsammans med världens underbaraste tjejer och killar från MML!!!!

Nu ska jag diska och fortsätta planera vad jag ska ha med mig hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback