Like a bridge over troble water!

I fredags följde jag med min underbarta kompis emma till sunne. Hon frågade om jag ville följa med henne och stå i garderoben och det gjorde jag, fy fan vilket stressigt jobb vill jag bara påpeka! Vi fick två jackor och en väska över. Okej, vi blev inte av med nåt i alla fall. Riktigt kul hade vi, trots all stress. Vi var hemma vid halv fyra eller nåt på morgonen. Skönt och sova då i alla fall!
Igår var det upp tidigt för att göra sig i ordning. Vi skulle åka till farmor och farfar och äta påsklunch. Så kul och få träffa dom igen! Var ett tag sen sist, träffa faster och hennes småbarn också!

Vi åkte från grums kvart över åtta, när jag startade bilen funkade min klocka! Jag förstår nu först efter varför den gjorde det! Det var ett tecken!
När vi kom hem var klockan nio. Telefonen ringde och mamma började bli ledsen och man såg på henne att hon var chockad! Vi satte oss i köket och hon berättade för mig och pappa att mormor gått bort! 
JAG VILL INTE ATT DET SKA VARA SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det får inte vara sant! Vi åkte upp till henne vid halv elva, hon såg så fridfull ut när hon låg där. Vi hade med påskliljor till henne. Hon bara låg där på sängen, vi gick fram till henne! Jag vill ha henne tillbaka!! Jag vill inte att det ska vara sant! Hon får inte vara borta! Min älskade mormor!!!!!!! Du har lämnat ett tomrum efter dig, ETT STORT!! Jag älskar dig fortfarande och kommer alltid att göra det! Jag vet att du har det bra nu, du har äntligen fått komma till morfar nu! Efter 21 år träffas ni igen!
Du är otroligt saknad! 19.30 den 22/3 dödsförklarades min älskade mormor!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Kicki

:(

Postat av: moa

Beklagar verkligen, ha det så bra du kan malin!!

2008-03-23 @ 22:37:35
Postat av: gabi

usch. kan inte tänka mig hur ont det måste göra. ta hand om dig!

2008-03-25 @ 21:58:10
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback