När duger jag då?

Match idag mot Tostared. Inget och hurra över vill jag säga. Åkte dit med Fyra ordinarie spelare, och ett gäng 91or och 92or. Stor eloge till er tjejer som gjode det möjligt och spela matchen! Vi hängde i alla fall med första 10 om man får ta fram nåt positivt från matchen. Sen hade vi riktigt kul när vi åkte dit. Susanna startade skivan i bilen, sen fick vi inte igång radion igen! Hahaha, kul att man har koll på allt i bilen! Men fy vad kul vi hade, och sen hittade vi en ganska så rolig mack också! TOPPTANK!!! hahahaha!

Helgen har vart helt okej! Den har gått väldigt fort bara. Fast jag har ju i och för sig gjort nåt varje kväll under helgen. Ganska skönt, för snart är det påsk också! Tycker tiden bara flyger förbi! Ordagrannt också!!!


Jag saknar dig, allt får mig att tänka tillbaka på sommaren -06. Jag hittade en massa gamla SMS från dig. Så underbart den kvällen du var hemma hos mig, jag glömmer det aldrig. Vi satt och pratade och tittade på musikvideor tills klockan var 4 på morgonen! Jag saknar den tiden, vill tillbaka till då. Så underbart när vi träffades i gästhamnen, du jobbade och kom fram till mig och gav mig en kram. Du frågade hur allt var med mig. Glömmer aldrig den kramen! Glömmer heller aldrig sista kvällen på sommarlovet, jag var så jäkla ledsen. Var ut och gick, hamnade i gästhamnen och skickade ett SMS till dig. Frågade om vi skulle ses innan jag åkte tillbaka till Halmstad. Fick svar "Jo jag kan komma upp och ge dig en hej då kram" Vi satt länge och bara pratade om livet i stora hela. Du körde hem mig, och jag fick hej då kramen! Det var nog då allt förändrades, inget blev som vanligt. Jag träffade dig några gånger efter det, på lov och så. Men det blev aldrig som förut.
Hur kunde jag vara så blind och inte se något? Att det kunde gå så lång tid innan jag ens upptäckte något! Jag ville aldrig att det skulle bli såhär. Vi glider ifrån varandra, folk gör det. Men inte efter så kort tid. Jag dög bara den sommaren för dig. Jag var inte värd mer än tiden då. Jag saknar dig nåt så enormt! Synd bara att jag aldrig kan säga det till dig, synd att du inte inser att du just förlorat vänskap! Varför vet jag inte, jag hoppas du ser vad vänskap betyder en dag. För mig kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta! För du betyder för mycket för mig för att jag skulle släppa dig. Vad jag betyder för dig, det har jag redan fått bekräftat!


För att ge några sista ord till en helt annan person, avslutar jag bloggen 2 mars!

Du bryr dig inte om hur jag känner, du tänker bara på dig själv!
Hur vore det om du brydde dig det minsta, och slutade utnyttja mig!
Jag är så trött på att lägga min tid på dig!
Det styr mitt liv på ett fult sätt!
Tänk på hur andra känner innan du yttrar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback