Studiedag och Kaffesnubbe!

Igår var det Skåne som gällde, borta match mot Lågan. Dessvärre med förlust efter säsongens bästa match tror jag! Men resan dit var helt sjukt rolig!!! Jag och Kicki hamnade brevid varandra i minibussen, något som ogillades och vissa! hahahaha!! Men vi hade sjukt roligt! Vi har kommit överens om att Skåne har VÄLDIGT många roliga ortsnamn, såsom Fogdarp, osbyholm, tecknotorp och många många fler!
På vägen hem fick vi även sällskap i mitten av Carola. Tur att vi har samma humor allihopa! Satt och läste en massa fräckisar och skickade onödiga sms till alla! "Spaghetti är ändå aldrig rund" eller "Nunnor med grön klädsel är sällsynta" Det roligaste var och få svar på alla!!! Skickade även till Carro som satt i bilen bakom. När Kicki lägger av världens klockrenaste kommentar! "Underskatta ALDRIG en morot!" hahahaha! En sån interngrej!
För att nämna något om matchen också så tycker jag att vi spelar grymt bra stundvis! Vi gör 30 mål vilket vi inte gjort på ungefär hela säsongen, vi släpper dock in 31 också. Men huvudsaken är att vi kommer före drott i tabellen, och det gör vi! Drott förlorade mot dom här med 10 bollar! :)

Studiedag idag alltså! Ja vad säger man. Vaknade 11 och isåg att vi skulle vara inne i stan 12. Jag och Hanna skulle träffa Emily och han "kaffesnubben" även kallad Roger. Vi satt och diskuterade och pratade med dom i säkert 2 timmar. Djupa samtal vill jag lova! Klockrenast under samtalet var att vi kom fram till att Emily var kär i träslöldsläraren. Okej, jag kanske inte borde skriva det men det är klocrent! Förlåt Emily, MEN ERIC SWAN!!!!!!! Det trodde jag aldrig om dig! :) det är så klockrent! Så gulligt!
Sen efter dessa två timmarna så bar det ut i det fina vädret som även idag har nått Halmstad. Tror vi haft 14 grader som mest idag. Så skönt. Staden besöktes av mig och Hanna hela dagen. Bäst på stan var när vi gick över stora torg och vi möter två tjejer som vart och köpt godis. Den ena tjejen ska ta upp en godis och hela påsen välter och allt godis åker ut på gatan! hahahahaha!!! Värt och nämna var också att Swerre kom cyklandes med ett paket på pakethållaren. (för dom som inte visste så kommer namnet just därifrån!) I alla fall, och så tappar han paketet på gatan och får stanna och plocka upp det! hahahah! också kul!

Sen bar det av hem! Hanna och jag gjorde världens godaste korvstroganoff! bilder finns på
http://sandinmalin.bildagboken.se/ Så sjukt gott!!!!!! Kvällen som fortfarande är kväll avslutas med Anna Pihl och American Idol. Har vart en underbar dag!! Som alltid i Halmstad när solen skiner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback