Tacokväll!

Igår var det tacokväll hemma hos Amanda. Amanda, jag, Hanna och Jecka, och så kom även Susanna en snabbis och pratade. Hade riktigt trevligt. Vi åt tacos med kyckling, riktigt gott, sen tittade vi på slutet av Let´s dance och åt morötter och gurka. Skulle efter det titta på Förälskad, förvirrad, men det visade sig att den var på franska så ingen av oss orkade anstränga oss och titta på den filmen. Det slutade med att vi tittade på JALLA JALLA! Så förbannat bra film! Om inte annat så var den jäkligt kul!! :) Sen körde vi hem Jecka och åkte ganska långsamt hem. Skönt och inte behöva stressa.

Idag ska jag ta det så jäkla lugnt det går! Det händer ingenting om jag ska vara riktigt ärlig! :) Hanna och jag ska eventuellt åka till Tylösand och ta en promenad, det ser ut och klarna upp ute. Så underbart och gå där ute och bara titta på allt fint! Men vi får som sagt se hur kallt det är och så.
Annars så är det ganska så lugnt idag, jag har inte tänkt att överanstränga mig värst mycket!

Imorn är det näst sista DAM-seriematchen borta mot Lågan. Vet inte vad jag kan skriva om det. Vi vann sist, vi har kapacitet och vinna över dom igen. Och slutligen så hoppas jag verkligen att vi gör det. Målet just nu är väl att komma före Drott i tabellen, och det ska vi göra om det går som väntat.

Skidskytte på TV! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback