1:a maj!

Nu är våren här! Åtminstone på pappret, i luften vet jag just nu inte vad det är. Termometern står på 10 grader och det är mulet. Här i Kristinehamn är det aldrig sol när jag är här. Längtar till solen ska jag villigt erkänna.
Nåväl gårdagen, valborgsmässoafton. Vad gjorde jag då? Jag och Emma stod i kiosken på arenan och fan vad vi ägde där då! Haha! Okej, vi kanske inte sålde så bra men kul hade vi i alla fall det är huvudsaken. Min valborg är trots allt lyckad! Pricken över i:et var när sunkan ringde och pratade lite värmländska med mig! hahaha! Sjuka klasskompisar jag har! :) Men det var i alla fall roligt igår. Jag och Emma är bäst! Bilder kommer så småningom upp på
http://sandinmalin.bilddagboken.se

Idag då, första maj. Vad gör man en dag som denna? Man demonstrerar väl en dag som denna runt om i sverige. Jag hade tanken, eftersom mamma egentligen skulle jobba delad tur, marie är uppe i filipstad och pappa är hos bosse. Men nu är mamma hemma och är sjuk så får umgås med henne idag! Älskar min mamma jätte mycket! :)

Ut i det "fina" vårvädret idag gott folk! Ta vara på den första riktiga vårdagen!

Kommentarer
Postat av: Hana-Banana :D

Regnet det bara öser ner, och då blir jag blöt om både skor och fötter.

Jo, precis, regnet har kommit till Halmstad Malin. Och det regnar inte lite! Hmm...

Och ja, glöm inte gratta Kickson idag;)

Kiss and hug!

2008-05-01 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback