Borde så mycket mer!

Ibland känner jag att jag borde göra så mycket mer än jag gör. Samtidigt som det finns dagar då jag känner att jag gör så mycket mer än så! Jag är så förbannat trött på vissa människor också! Det är egentligen inte många som har den minsta tanke på vad en känsla är. Jag precis som alla andra har faktiskt känslor! Jag kan också bli sårad, tyvärr är det få som ser då jag inte mår bra!

Lördagkväll idag, solen är på väg och gå ner. Tro det eller ej, men det har vart sol och 17 grader idag. Det är väl den enda platsen i hela Sverige som det är bra väder på. Vissa har mer tur än andra. Några mil norr om Kristinehamn ligger snön som ett vitt täcke, det är sjukt!
Idag är det förövrigt Norges nationaldag och min kära storasysters dopdag! :) 17 maj 2008 betyder också 19 dagar kvar till studenten. Om tre veckor ska vi ha studentfest hemma hos mig i Kristinehamn! :) Det är inte annat än att man börjar känna sig grymt stressad nu! Helgen som jag vigt till plugg, och så även resten av veckan.

Sommarkrysset på G. Trevlig lördagkväll allihopa där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback