Det är inte bra för kroppen och stressa!

Det är verkligen inte lätt att heta Malin nu! Klockan stod på 9.15 för att jag skulle hinna upp och packa väskan och äta frukost. Men icke, när klockan var sådär 9.50 vaknade jag. Och då hade INGEN klocka ringt! Det var bara att inse att träningen skulle missas. Okej att jag sa det igår redan, men hade faktiskt sett fram emot träningen nu. Får ta några kvällar nu då jag åker till Galgberget och springer lite.
Kroppen kan seriöst inte må bra av så här mycket! Måste sätta mig ner och skriva ner precis ALLT jag har och göra nu. Jag måste få godkänt i alla kurser för att få behörighet. Jag ska nå mitt mål att gå ut med slutbetyg och två reduceringar. Jag kan ju inte snubbla på mållinjen nu! Det var exakt en månad kvar igår, och idag är det mindre än en månad kvar till dagen då jag står där med min vita studentmössa!
Idag blir det PLUGGA! Det tar emot att sitta inomhus och plugga då det är 20 grader ute och nästan helt vindstilla. Men det måste göras, och det är lika bra och ta tag i det på en gång.

Efter allt som hänt känns det som om allt har förändrats. Det är klart det har gjort det. Men det känns mer som om livet har gått vidare och jag står stilla. Jag hängde inte med den dagen det hände nåt. Så just nu står jag väldigt stilla, ser inga lösningar och bryr mig inte längre. Mitt liv är jobbigt just nu. Alldeles för mycket att tänka på. Det borde vara betydligt mycket enklare. Det är för mycket som snurrar i min lilla hjärna nu. Vill bara få det att ändra på sig. Få ett slut på det hela. Kunna gå vidare!

Bäst att åka till skolan nu. Ha en bra dag Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback