Du bryr dig inte!

Du bryr dig egentligen inte om vad jag tycker! Hur vore det om du för en gång skull brydde dig om hur jag känner?! Jag hade i alla fall inte mått dåligt om du för en gång skull hörde av dig. Jag är trött på att alltid höra av mig, det är slut på det nu! Vill du verkligen ha den vänskap som vi gång hade, är det du som får ta steget nu! Jag litade på dig! Jag trodde jag hade min trygghet i dig! Jag trodde inte heller du kunde framföra en sån enorm falskhet, men jag har ändrat uppfattning! Det är med en tår rinnande ner för kinden som jag säger, du är inte längre den jag trodde du var! Jag mår så dåligt av att säga det här, men det är bara och inse att jag inte längre betyder något för dig!
Tänk att kärlek kan försröra så mycket i livet!

Godnatt allihopa där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback