Freitag!

Det är fredag igen! Det är sjukt vad tiden går fort nu! Kändes alldeles nyss som om veckan startade, som att det var måndag. Men nu är det fredag, så underbart! Satt och räknade, om tre fredagar är jag på väg hem till Kristinehamn. Förmodligen ganska så bakfull och olycklig, men ändå lycklig. Jag har tagit studenten! Usch får bara mer och mer ångest!
Förövrigt så lämnade jag in min sista historia uppgift idag, fick G i kursen! Känns underbart. Däremot så tvivlar jag på om jag ens kommer att klara ECDL kursen, det är pinsamt att jag har kört två gånger på Outlook/internet. Det är ju sånt som man ska kunna! Detta som nu innebär att kör jag en gång till hamnar dom två bokstäverna i mitt betyg IG. Jag som hoppades på att jag skulle gå ut utan något IG, men sånt är livet man kan inte få allt man vill ha. Och sen ska jag inte ropa hej än, chansen att klara det finns fortfarande även fast jag inte har marginalen på min sida.

Till kvällsmat idag blev det hemmagjorda tacopiroger! Jag är en riktig mästerkock! Ruskigt goda blev dom! Nu efter jag körde Hanna så åt jag även lite chokladpudding! Gott med lite efterrätt också.
Pratade med mama förut. Klimatet är ganska så sjukt i alla fall! Vi sitter här nere i söder med  20 grader i solen långt in på kvällen, och nu även 15 grader när solen gått ner. Så sitter dom där uppe i Östra värmland och har 6 grader och svinkallt, det är förövrigt lovat snö och minusgrader imorn. Det är seriöst nåt fel på det här klimatet, man kanske skulle försöka göra nåt åt det innan vi tvingas fira julafton på midsommar och tvärt om.

Filmdags! See you people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback