Fy fan vad jag är bra!

För jag ska ta studenten, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!!!!!
Så enkelt är det, sista uppgiften lämnades in idag, äntligen säger jag bara! Vad mer kan man önska sådär en vecka innan studenten! Har dock ett prov kvar imorgon, som avgör min framtid i ECDL! Klarar jag, som jag förväntas göra, Excel. Så får jag även godkänt i den kursen! För skoj skulle så räknade jag till att jag nog kanske har 5 VG, vilket är SKIT bra för att vara jag! Tror knappt på det själv. Vill förövrigt inte ta ut något i förskott förens jag får betygen och kan vara glad på riktigt!! ;) Är i alla fall glad så länge jag kan!
Om en vecka är jag förmodligen full och oredlig! På förfest hos Amanda och Nathalie, sista festen där! För att sedan bege sig mot Paradiset på tylösand! Hela klassen fick biljetter! Festa gärnet!! STUDENT 2008 närmar sig med stormsteg!!!

7 dagar kvar! MML 4-lajf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback