HBK-match och roliga skjortor!

Kvällen börjar lida mot sitt slut. Jag ska ju upp imorgon bitti och städa. Ser verkligen inte fram emot det. Men ska bli skönt när jag kommer hem efter och får duscha av mig. Sen är det tillbaka till skolan för att ha en lektion och sedan är resten av dagen vikt åt vårat älskade projektarbete! Det kommer bli så bra såååå!
BTW, kvällen har vart skitkul. Började med att jag kom hem efter skolan, la mig på sängen och pratade med min syster i sådär 40 minuter. Sedan skickade Rebecca sms och vi begav oss mot Örjans vall för att se HBK-Ljunskile. Förbannat rolig match vill jag lova. Halmstad tog ledningen med 3-0 och matchen såg ut att vara klar. Då det bästa på hela matchen hände. Ut ur publiken kliver nu en man i orange-röd flammig skjorta, blåa strumpor och sandaler. Pricken över iet var att han hade en liten påse i handen också. Samtidigt som mannen i den snygga skjortan kliver ur publiken så gör Ljungskile mål! Alla blev så distraherade av mannen så Ljungskile tog chansen att göra en reducering. Strax där efter gjorde dom ännu ett mål. Vi hittade dock ingen anledning till detta. Men mannen i skjortan slår allt! NÄSTAN! I första halvlek stannar hela spelet upp och alla undrar varför. Tittar man då på storbildsTVn så har domaren fått KRAMP!!!! Han får i halvlek kliva av och göra plats för fjärde domaren som kliver på! Bättre match än så får man leta efter!
Gjorde förövrigt premiär på Örjans vall idag! Efter tre år i Halmstad har jag nu bestigit Örjans vall! :) Om nu det skulle vara en merit. Tack för en riktigt kul kväll Rebecca!

Ett STORT grattis till min underbara, älskade och saknade mormor som idag (skulle) fyller 82 år!!

Godnatt Sverige! (och tjejerna i Turkiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback