Helkroppsmassage och Rättegång!

Ja tro det eller ej, och det är en grym blandning. Igår träffade jag Jecka och Kim. Så underbart och träffa Jecka igen, så längesen jag träffade henne ju! :) Kom i alla fall dit vid halv åtta, sa hej till Kim innan han begav sig hem till sig. Sen skulle Jecka göra en helkroppsmassage på mig. Kändes sådär lagomt skönt efter den långpromenaden som jag och Hanna gjorde under dagen igår! Tog ungefär en timme, eftersom vi pratade så grymt mycket under tiden. :) Sen låg vi och pratade en massa blaj! Så skönt och få prata av sig lite! Man behöver det ibland. Tro det eller ej.

Måndag idag då, gick upp åtta för att träffa Tessan. Vi var på rättegång om nåt mystiskt slagsmål utanför netto. Helt sjukt och grymt seeegt! Men vi uthärdade en hel timme där i alla fall. Sen bar det av till skolan för att ha sådär 30 minuter rättskunskap och sedan mat. För en gång skull så var det helt okej mat i skolan! Fick sedan en helkroppsmassage till av Jecka. Allt för att hon skulle få träna inför slutprovet nu i eftermiddag. Har förövrigt även hunnit fått in det skriftliga från rättegången nu också. Man skulle kunna tro att jag är i fas nu. Men LÅNGT ifrån! Har så mycket mer som jag inte tänkt på att jag har. Den där jäkla marknadsföringen ska vara inne så snart som möjligt också. Plus att jag har prov i psykologi på onsdag morgon som jag kan mindre på. Usch, känns som om jag har mycket och plugga nu. Måste dessvärre prioritera bort vissa saker för att kunna gå ut med slutbetyg och så även godkänt i alla ämnen! Det är mitt mål, som jag ska försöka att uppnå! Usch för skolan just nu! Så förbannat mycket och göra och STRESSIGT!!!!!!

Ha en trevlig dag allihopa där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback