Home sweet home!

Den sista hemvistelsen under skoltiden har precis gått. Sitter nu återigen på bussen på väg ner till Halmstad. Det är sista gången jag åker ner för att gå till skolan! Nästa gång, som blir om 5 veckor, åker jag hem med studentmössan på mig. (förmodligen ganska så bakfull också!)
Nåväl, jag har sagt det så många gånger men att åka buss är fan det tråkigaste som finns! Speciellt när det är så underbart väder på utsidan! 23 grader i solen och helt vindstilla! Det är inte direkt så man njuter av att sitta på en buss en sådan här dag! Men förhoppningsvis så är det inte sista gången det är så här underbart väder!
Helgen hemma har vart så förbannat underbar! Jag längtar redan tillbaka hem! Torsdagen satt jag och Marie uppe hela natten och spelade Guitarr hero! Vi klarade hela Easy och nästan hela Medium. (Medium gjorde vi klart igår, och ska nu börja på Hard) Så grymt roligt med guitarr hero!!! 
Fredagen hade vi en mysig hemma kväll tillsammans hela famijen, med lite sing star bland annat. Det är självklart alltid jag som äger alla andra! ;) Men alla kan inte vara bra på sing star! Vi var också till Karlstad under dagen för att titta på skor och lite annat smått och gott. Det var dock bara Marie som kom hem med sin nyinköpta Mp3spelare!
Lördagen åkte vi ut till båten och mådde gött i solen! Man blir glad i hela kroppen när man är på båten! Vi flyttade även ut båten till bryggan. Under kvällen så grillade vi i skärgården! :) Dessvärre så funkade inte grillen så bra. Efter vi grillat så "tappade" jag ner den i vattnet.
Under söndagen så hade vi grillkväll ute på marinan med Ann-Catrin och Bosse! :) Det blåste dessvärre lite mer än vad det gjort under resten av helgen. Men vi satt på kajen och hade det riktigt trevligt under solnedgången! Fick även en sista lilla titt på dom underbara små kattungarna! Sen bar det av hemåt för en sista kväll med familjen!
Längtar redan hem ska jag säga! Vill hem och segla!!!! Försöka att få min lilla båt i ordning och få den i vattnet!


Jag trodde så mycket mer om dig än så här! Men du är precis lika jävla falsk som alla andra! Varför är det just jag som alltid går på det falskspelet. Jag litade på dig till 100 % så bara skiter du i mig.
Hade du brytt dig det minsta så hade du i alla fall hört av dig först. Jag är så grymt trött att alltid vara den som tjatar och hör av mig hela tiden. Jag trodde aldrig att kärleken skulle få förstöra den vänskap vi haft. Nu har du bevisat motsatsen! Det var det sista jag trodde om dig. Men nu vet jag vart jag har dig!

Trevlig eftermiddag och dag Sverige! Ta vara på varandra, du vet aldrig när det kan vara den sista dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback