I just wanna live!

Jag önskar att allt kunde bli som det var förr. Jag vill inte gå runt och känna mig som en värdelös människa på grund av dig. Jag vill heller inte vara den som tjatar och inte heller vara den som hela tiden måste ta kontakt för att det ska bli nåt!
Jag går runt och blir glad för allas skull. Tänk om jag nån gång kunde tänka på hur det alltid blir. Det är alltid jag som står där ensam och övergiven! När är det min tur? Jag vet många säger att kärleken inte kommer av sig själv. Jag vet att fan längre! Det spelar ingen roll vad jag gör och hur jag är. Jag kan inte vara mer än Malin. Tyvärr är det ingen som vet det! Jag är trött på allt nu! Jag är trött på att alltid stå utanför och komma i andra hand! Så många gånger jag sagt det, och så många gånger som jag aldrig fått nåt tillbaka! Varför är det just jag som är utsatt? Varför ska det vara jag som är så överdrivet snäll hela tiden?!
Jag vill bara ha tillbaka det som var innan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback