Ibland tröttnar jag!

Jag säger då det, att du aldrig tröttnar!

Dagen idag började med träning. Ganska givande träning trots allt, med lite minifotboll till uppvärmning och även betygssamtal. Sen körde vi lite cirkelträning i en rektangel! ;) Så avslutades träningen med minihandboll där mitt lag gick segrande ur! Skönt och vara med och prestera lite i det vinnande laget! ;)
Sen bar det av till Jecka för att plugga lite och titta på gökboet för typ 21 gången! Tycker verkligen den filmen är asbra! Och nu har jag precis ätit lite makaroner och beanese sås! Alltså det är världens bästa mat, och enklaste också! Hur som helst så måste jag prioritera min tid rätt nu. Måste ha två pass ECDL denna veckan, plus att jag ska ha ett psykologi prov imorn eller på torsdag! Som det ser ut nu så blir det nog på torsdag! Jag gillar verkligen inte prov!!!
Det är inte långt kvar nu Malin! Kämpa på!

Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback