Jag är en elak människa!

Ibland är jag riktigt elak! Var så duktig och lämnade in min hemtenta i rättskunskap i måndags! och så idag när jag och Tessan kom upp på skolan igen efter och ha hämtat hennes balklänning, som förövrigt är så grymt fin!! Så möttes vi av en viss Fredrik Larsson. Han frågade om vi hade gjort Rättskunskapen. Och förlåt Rebecca, men han hotade mig så var tvungen att skicka över min hemtenta! ;) Kopierar han den så lär Isaksson märka det, lämnade som sagt in min i måndags. Och det är ju inte mitt fel ifall jag har fel på någon och han skriver av den! ;) Men ibland är jag en elak människa!
Jag och Tessan satt förövrigt och pluggade hela eftermiddagen. Så skönt att äntligen bara ha lite kvar på den tråkiga konfliktuppgiften! Hade ju börjat helt rätt och förstått uppgiften precis! Jag är inte så osmart som jag visar ibland! Räknar med och bli färdig med den imorgon. Då har jag ju lämnat in den innan veckan är slut i alla fall!

Imorgon kommer mina underbara vänner hem från Turkiet! Känns inte som om det har gått en vecka sen dom åkte i alla fall! Men så är fallet nu, för en vecka sen åkte dom och imorn kommer dom hem! Ska bli så skönt och få hem dom igen! Fast nackdelen kommer bli att allt kommer handla om Turkiet några veckor nu! Men det är sånt man får stå ut med, dom kommer ju trots allt hem igen! :)

Jag, Rebecca, Tessan och Moa har i alla fall vart bäst hela denna veckan! Även fast det vart tomt utan dom andra!

Kommentarer
Postat av: moaaa

You go giiiirrl :D

Postat av: Beccooo

Jag håller med dig!! :) haha.. och det är lugnt. Jag lärde mig ju en del på att leta lite själv! =)

2008-05-16 @ 00:15:23
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback