Jag orkar inte bry mig längre!

Dagen har vart underbar!! Låg på östra stranden från halv 12 till fyra tiden! Tyvärr ser jag ut som en kokt kräfta nu! Det är det värsta när man solar för första gången. Men bättre ska det bli, brukar bli det i alla fall! :)
Sitter nu i sängen med datorn i knät, lyssnar på musik och har tvn igång. Termometern står fortfarande på 27 grader, det kommer in lite frisk luft och det luktar grillat! Jag älskar doften av grillat verkligen!! Skulle egentligen ha grillat idag, men istället blev det stekt hamburgare med vitlök och ost! Malin special!
Pratade med mamma förut också, dom har det sååå bra på Trinne. Är faktiskt lite avundsjuk, vill också vara ute på sjön! Något som jag saknar med Halmstad måste nog vara att kunna åka till skärgården och sätta sig och ta en glass och gå i vattnet med fötterna. Jag VÄGRAR att doppa mina fötter i det här söggel vattnet! Sparar den underbara känslan tills efter studenten!

Jag är så förbannat trött på dig! Jag har så länge trott på hoppet, man säger att det är det sista man lämnar. Men det gör jag nu! Du lovade mig att jag aldrig skulle förlora dig, nu vet jag inte längre! Jag orkar inte bry mig om varken dig eller det andra nu! Du har tydligen gjort ditt val och det var inte vänskapen. Jag trodde aldrig du kunde vara så falsk, du har visat motsatsen!

Ha en bra kväll allihopa där ute!

Kommentarer
Postat av: Tomten

Haha.. Lugnt du! En bra kommentar ffs! :D hihi.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback