Malin är bra duktig ibland!

Dagen idag har gått så förbannat fort. Började inte speciellt bra heller, då jag hade ställt klockan på nio för att jag skulle hinna duscha och äta frukost innan jag började klockan tio, trodde jag! Men det visade sig efter att jag hade snoozat i en kvart och duschat en kvart att jag istället började tio i tio! Tyvärr visste inte Elin om att vi började tio i så jag hade inte behövt stressa. I alla fall, skickade sms till Rebecca och skrev att jag skulle kanske komma sent. Vilket jag till slut inte gjorde, tack bilen! ;)
En lektion och sen hem igen, eftersom det inte var någon rättskunskap idag heller. Först var jag till Henke och kollade om filmen var klar, vilket den inte var så han skulle fixa det och lämna den till Marie imorn! Tack! Känns som om jag behöver all hjälp jag kan få med projektarbetet nu när jag är ensam!
Hur som helst så åkte jag hem för att plugga! Och det har jag gjort! Har suttit från Halv två tills för en lite stund sen. Har lämnat in psykologi hemtentan som skulle vara inne valborg, lämnade också in hemtentan i rättskunskap som ska vara inne på onsdag och sist men ABSOLUT inte minst så lämnade jag också in min föreningsuppgift som är sådär över en månad gammal!. Jag har vart riktigt duktig idag ju! Imorn tänkte jag ta tag i historia uppgiften som skulle vara inne idag!

Kom hem från Turkiet nu! Jag saknar er ju!
Nära studenten nu! MINDRE ÄN EN MÅNAD!!!!!! wiiie!


Kommentarer
Postat av: gabi

duktiga mamlin! :D you go girl!

Postat av: moaaa

det är ju typ bara 3 veckor kvar till studenten :D

2008-05-13 @ 17:50:26
URL: http://moaaspberg.blogg.se
Postat av: Beccz

Weei! Great job! :)

2008-05-13 @ 21:01:55
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback